Matematyczne spinacze

19 października 2016

- Ola Pernach -

W bieżącym tygodniu w grupie 5 – latków naszym tematem przewodnim są zwierząta domowe. Aby urozmaicić zajęcia matematyczne wykorzystaliśmy do tego celu spinacze i kartoniki przedstawiające budy dla kotków i piesków. Zajęcia miały na celu kształtowanie umiejętności dodawania i odejmowania, rozdawania i rozdzielania po kilka. Dzieci przyczepiały do kartoników podaną przez nauczyciela liczbę “zwierzątek – kotków i piesków”, a następnie obliczały wynik działania, “zapisując” go poprzez przyczepianie do kartki odpowiedniej ilości spinaczy. I gotowe! Świetna zabawa, wiele emocji:) I o to właśnie chodzi:)

Aby kontynuować oglądanie strony, musisz zaakceptować pliki cookies Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close