Dzień Języków Obcych

11 października 2016

- Malwina Sankowska -

10 października 2016 r. obchodziliśmy w naszej szkole Dzień Języków Obcych.

Przez cały dzień można było podziwiać prace konkursowe uczniów klas 4-6 szkoły podstawowej i I-III gimnazjum na temat “Z czym kojarzy Ci się Wielka Brytania / Rosja / Francja?”, wypożyczyć książkę w języku angielskim, oraz wziąć udział w konkursie o stanach USA. Na 5 i 6 godzinie lekcyjnej odbył się także konkurs wiedzy o Francji, Rosji, Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Na lekcjach w klasach 1-4 szkoły podstawowej, uczennice klasy 3a gimnazjum: Weronika Zagórska, Karolina Zalewska, Klaudia Jaworska, Julia Jabłońska, Karolina Kaska i Julia Lisiecka przeprowadziły prezentację słownictwa i naukę piosenki o emocjach. Dzieciom bardzo się podobało! W starszych klasach uczniowie mieli możliwość wcielić się w rolę nauczyciela i poprowadzić lekcję języka obcego lub jej fragment. Na pozostałych zajęciach także nawiązywano do kultury innych państw: na matematyce przeliczano miary angielskie na polskie, na wych. fizycznym uczniowie poznawali zasady gry w koszykówkę, na zajęciach komputerowych obowiązywał j. angielski, a dzieci przebywające w świetlicy szkolnej “pojechały” z opiekunami do Rosji.

Podczas przerw otwierano sklepik szkolny, ale uwaga – zakupy tylko po angielsku! Samorząd Uczniowski przyłączył się do Dnia Języków Obcych i sprzedawał galaretki w kolorach flag państw, których języków uczą się w szkole. Na monitorach uczniowie mogli podziwiać zdjęcia z wyjątkowych miejsc w Rosji, Francji, W. Brytanii i USA.  W Dniu Języków Obcych wzięły także udział dzieci ze Szkoły Podstawowej w Piasecznie.

Organizatorzy Dnia Języków Obcych dziękują wszystkim uczniom i nauczycielom, którzy włączyli się do organizacji tego wydarzenia.

img_0318 img_0314 img_0313

Aby kontynuować oglądanie strony, musisz zaakceptować pliki cookies Więcej informacji

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close